Vi tilpasser os tiden trends, hvor oplysning, mobilitet, service og fleksibilitet er afgørende for, at udfylde dine behov som moderne kunde.
Er du ung førstegangs-bilejer? Er du senior med mange års erfaring som bilejer? Benytter du bilen meget, og til lange ferieture, eller kører du kun korte ture til og fra arbjede? Vi skræddersyer vores service til den enkelte kundes bilstatus.
Den er selvfølgelig letkøbt, bare at bede kunderne om loyalitet, men vi har erfaret, at når vi formår at få kunderne til at bruge HELE vores forretning, så er alle vindere.
Vores kunder behøver kun ét telefonnummer, når de får et bil relateret behov, lige fra reparationer, skader og vejhjælp, til ferieklargøring og indkøb. Ved at have kendskab til bilen, kan vi levere effektiv service og reparation, der betyder prisgaranti for dig.
Ved vi, at bilen kun serviceres hos os, kan vi ligeledes give garantier og unikke gratis tillægsydelser.
Kommunikation i servicen
Vores kommunikation er flydende, så alt hvad vi ved om din bil, formidler vi videre til dig. Og vi udfører aldrig arbejde på bilen uden din accept.
Forenklet sagt betyder det, at vi engagerer dig i vores arbejde med bilen. Det betyder også, at du kan forvente en fleksible bipartner, du altid har ved hånden.
Vi har sammensmeltet vores forskellige afdelinger, autoværkstedet, vejhjælpen, skadecenter og erhvervscenter, så vi kan tilbyde ét samlet servicekoncept, som dækker alle behov for mobilitet. Vi kalder det mobilitetspartner. Fordelene er:
Vi søger en Karrossetekniker/pladesmed til vores værksted.